Látogass el FACEBOOK oldalunkra is! 

FACEBOOK  

Minőségpolitika

mp_kesz.jpg

Letölthető : Minőségpolitika.pdf

MINŐSÉGIRÁNYíTÁSI KÉZIKÖNYV                                                                                                   FEJEZET: 2

VEZETŐI ELKÖTELEZETTSÉG

2.2. MINŐSÉGPOLITIKA

Szervezetünk eredményes és hatékony munkájának érdekében kiemelkedően fontosnak tekintjük az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer működtetését és folyamatos fejlesztését.

Ezzel összhangban a szervezet

MINŐSÉGPOLITIKÁJÁT

az alábbiakban fogalmazom meg:

A szervezet sikeres és eredményes működéshez, a piaci pozíció megőrzéséhez és bővítéséhez
elengedhetetlen, hogy a vevők igényeit kielégítő, egyenletes, jó minőségű munkát végezzünk.

Folyamatosan törekszünk a Társaságunk piaci helyének megerősítésére. Ennek érdekében az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány követelményének megfelelő minőségirányítási rendszert működtetünk, amely garantálja a kereskedelmi tevékenységünk egyenletes minőségét, a folyamatos tökéletesítést, ezáltal vevőink elégedettségét.

A változó igények szoros követése érdekében minden partnerünkkel folyamatos kapcsolatot tartunk fenn.

Kölcsönös elégedettségen nyugvó, hosszútávú kapcsolatot kívánunk kialakítani mind azokkal az alvállalkozókkal, akik azonosulnak a Társaságunk minőségi célkitűzéseivel.

Vevőink számára biztosítjuk az előírt határidők betartását, a tartós együttműködést feltételező árpolitikát.

Kiemelt figyelmet fordítunk a nyilvánosság hiteles tájékoztatására, a döntéseink előkészítése során az érintettek igényeinek, elvárásainak és véleményének megismerésére.

Mind ezekkel összefüggésben folyamatosan karbantartjuk és fejlesztjük a társaságunk eszközállományát, és gondoskodunk a munkatársak rendszeres továbbképzéséről. A szervezet minden munkatársával szemben elvárjuk, hogy a minőségpolitika ismeretében tudásának legjavát adja.

A vezetés elkötelezi magát a minőségirányítási rendszer folyamatos tökéletesítése iránt, ennek érdekében rendszeresen értékeli a kitűzött célok megvalósulását, és újabb célokat jelöl meg, mindezt a Társaság munkatársainak tájékoztatása mellett.

Kelt: Biatorbágy, 2018. április 10.

 

                                                                                                          Endrédi Rolland  

                                                                                                         Ügyvezető igazgató

Bisnode

Tripla A minősítés birtokában lenni nemcsak dicsőség, hanem felelősséget is jelent.

 

A Bisnode nemzetközi szinten 1908 óta minősíti a cégeket megbízhatóságuk alapján. Az AAA cégminősítést 1989-ben vezették be és 1996 óta kaptak lehetőséget a vállalatok, hogy üzleti megbízhatóságukat tanúsítvány formájában is megmutassák.

2017-ben A FORMANCE Kft. a Bisnode AAA (tripla A) tanúsítványát kapta meg, mellyel Magyarországon csupán a cégek 0,63%-a rendelkezik.  Ez a minősítés azt jelzi, hogy velünk az üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony.

Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a Bisnode objektív minősítése alapján a legjobb vállalatok között szerepelhetünk, és különösen örülünk annak, hogy a Bisnode, mint független szakértő is megerősítette hosszú-távú törekvéseinket. Hiszen alapításunk óta nagy figyelmet fordítunk arra, hogy tevékenységünk során tisztességesen járjunk el, szállítóink és ügyfeleink felé stabil pénzügyi megbízhatóságot jelentsünk. Hisszük, hogy az AAA tanúsítvány birtokában ügyfeleink, beszállítóink, munkatársaink felé is tovább fokozzuk azt a bizalmat, amely hosszú távon működő üzleti kapcsolat kialakításának elengedhetetlen feltétele.